قیمت تور لحظه آخری و ارزان کربلا

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور لحظه آخری کربلا : جذابیت شهر کربلا به عنوان یک مسافرت خارجی بر هیچکس پوشیده نیست. متقاضیان سفر کربلا در تمام ایام سال به انواع روش های مختلف راهی این سفر معنوی می شوند. سفر کربلا را می توان هم به صورت مستقل انجام داد و هم به صورت جمعی با کاروان های کربلا، راهی این شهر مقدس شد. تور های کربلا در انواع تور های زمینی و هوایی در حال فعالیت هستند. از جمله مهم ترین مزیت های این نوع تور ها این است که با تور های کربلا دیگر دغدغه آشنا نبودن با کشور عراق و شرایط آن را نخواهید داشت. مدیر کاروان بهترین پلن های سفر را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته و همواره از دردسر ها آن ها را دور می کند.

تور لحظه آخری کربلا چیست؟

در انواع تور داخلی و خارجی، تور های لحظه آخری از جمله جذاب ترین انواع تور محسوب می شوند. کسانی که بلیط تور لحظه آخری کربلا را خریداری می کنند، در واقع هزینه کمتری در مقایسه با سایر مسافران پرداخت کرده ولی امکانات و شرایط یکسانی با دیگر شرکت کنندگان دارند. همین موضوع است که تور کربلا را به یک تور ویژه و جذاب تبدیل کرده است.

در تعریف تور لحظه آخری کربلا، به تور کربلایی که زمان شروع آن بسیار نزدیک است و همچنان ظرفیت آن کاملا تکمیل نشده، تور لحظه آخری کربلا گفته می شود. این نوع تور ها در واقع یک موقعیت برد برد هم برای برگزار کننده و هم برای شرکت کنندگان است. چرا که برگزار کننده تور در صورتی که ظرفیت تور تکمیل نشده باشد، ضرر کرده و به همین دلیل این شرایط را برای علاقه مندان مهیا می کند.

همچنین کسانی که وسایل سفرشان آماده است و شرایط اقتصادی نابسامانی دارند، با شرکت در این تور ها در هزینه ها صرفه جویی می کنند. چرا که قیمت این تور ها تخفیف های چشمگیری را در بسیاری مواقع شامل می شود.

قیمت تور لحظه آخری و ارزان کربلا چقدر است؟

قیمت تور های لحظه آخری همواره کمتر از قیمت اصلی شرکت در تور است. اما این که این قیمت چقدر کم تر از اصلی است، امری است که برگزار کننده درباره آن تصمیم گیری می کند.

آژانس های مسافرتی برگزار کننده تور کربلا، در صورتی که ظرفیت تور همچنان خالی باشد، عموما 48 ساعت قبل از شروع با تخفیف های مناسبی تور را به علاقه مندان عرضه می کنند. قیمت تور لحظه آخری در این شرایط بسیار مناسب می شود. میزان تخفیف های اعمال شده روی قیمت تور های کربلا از 10 الی 50 درصد متغیر می باشد.

گاهی اوقات نیز قیمت تور کاهش 60 درصدی پیدا کرده که یک سفر اقتصادی و ویژه را برای شرکت کنندگان فراهم می کند.

آیا امکانات تور لحظه آخری کربلا از تور های عادی کربلا کم تر است؟

برخی از مردم تصور می کنند که تور های لحظه آخری کربلا امکانات کمتری در مقایسه با تور های عادی دارند. اما اینطور نیست. در واقع تور های کربلا فقط قیمت کمتری در مقایسه با تور عادی دارند. مسافران چه قیمت عادی و چه قیمت با تخفیف پرداخت کرده باشند، همگی امکانات یکسانی را از طرف کاروان برگزار کننده تور دریافت می کنند.

بر اساس قانون تور های لحظه آخری ، برگزار کننده نباید هیچ امکانات خاصی را برای کسانی که بلیط لحظه آخری خریده اند، محدود نماید.

تور لحظه آخری کربلا به صورت زمینی و هوایی

هم شامل تور های زمینی و هم هوایی هستند. به طور کلی قیمت تور های زمینی کربلا در مقایسه با تور های هوایی کمتر است. دلیل این امر نیز قیمت کمتر بلیط هواپیما در مقایسه با بلیط اتوبوس می باشد. در تور های لحظه آخری، گاها شرکت کنندگان برای یک تور هوایی ، هزینه ی یک تور زمینی را پرداخت می کنند!

در تور های زمینی مسافران باید مدت زمان زیادی را در مسیر بمانند و برای عده زیادی این شرایط کسل کننده است. به همین دلیل است که برخی از کسانی که شرایط اقتصادی مناسب برای تور هوایی ندارند، از تور های لحظه آخری هوایی کربلا بهره می برند.

لازم به ذکر است که در شهر مقدس کربلا فرودگاهی احداث نشده است. به همین جهت است که شرکت کنندگان در تور های هوایی ابتدا از فرودگاه مبدا به فرودگاه شهر نجف منتقل می شوند. سپس به صورت زمینی به شهر مقدس کربلا عازم می گردند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای