قیمت بلیط هواپیما رفت و برگشت کربلا

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا در میان مقاصد مذهبی، یکی از محبوب ترین ها نزد ایرانیان است. سفر کربلا می تواند یک حال‌ و هوای به شدت مذهبی و دلنشین را برای زائرین فراهم کند.
محبوبیت بالای کربلا برای سفر زیارتی باعث شده که تور های زیارتی زیادی به این مقصد برگزار شود.
در میان تورهای خارجی، کربلا محبوب ترین انواع تور محسوب می‌شود. مسافران می‌توانند با این تورها سفری به یادماندنی را تجربه نمایند.
تورهای کربلا که از مناسب ترین گزینه ها برای این نوع سفر هستند، اما روش‌های دیگری نیز برای انجام این سفر وجود دارد. مسافران می‌توانند بدون شرکت در تور، از طریق خرید بلیط اتوبوس و هواپیما، سفر را به صورت مستقل انجام دهند. همچنین با شرایط خاص نیز می توان با خودروی شخصی اقدام به این سفر کرد.
روش های زمینی سفر به کربلا، موجب زمان بر بودن و گاها ترافیک های پشت مرزی، خسته کننده می تواند باشد. به همین جهت است که روش های سفر به کربلا به صورت هوایی دارای محبوبیت بیشتری پیش متقاضیان سفر کربلا است.
سفر با هواپیما به کربلا، مستقیم به مقصد این شهر مقدس امکان پذیر نیست. به همین جهت اگر قصد سفر به کربلا با هواپیما را دارید، می توانید بلیط از مبدا خود به مقصد شهر نجف اشرف تهیه نمایید.

بلیط هواپیما رفت و برگشت کربلا

برای سفر به کربلا از مبدا هر شهری که باشید، شهر نجف مناسب ترین مقصد است. چرا که فاصله شهر نجف تا کربلا کم بوده و همچنین شهر نجف نیز یکی از اصلی ترین شهر های زیارتی برای شیعیان است.
به همین جهت با خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما به شهر نجف می توانید هم به زیارت مرقد مطهر امام علی (ع) بروید و هم پس از آن به شهر کربلا عزیمت نمایید.

انواع بلیط هواپیما رفت و برگشت کربلا

به طور کلی اگر قصد خرید بلیط هوایپما به مقصد نجف برای زیارت در شهر کربلا را دارید، دو نوع کلاس بلیط برای این پرواز ها وجود دارد. بلیط کلاس اکونومی و بلیط کلاس بیزنس دو گزینه ای هستند که می توانید پروازتان به نجف را با آن ها انجام دهید.
بلیط های پرواز اکونومی به معنای کلاس اقتصادی هستند. این کلاس ها عموما هزینه کمتری در مقایسه با دیگر انواع بلیط هواپیما رفت و برگشت کربلا دارند.

قیمت انواع بلیط کربلا

برای سفر به کربلا، مقصد نجف مناسب ترین گزینه است. البته برخی از طریق مقصد بغداد اقدام به سفر کربلا می کنند. ولی نجف عموما گزینه مناسب تری است.
انواع تور هوایی کربلا نیز به مقصد نجف صورت می گیرد. چرا که نجف فاصله نزدیکی به کربلا دارد و همچنین این شهر نیز یک شهر زیارتی مهم عراق است. شهر نجف همواره در تور های عتبات عالیات عراق مورد بازدید قرار می گیرند.
قیمت بلیط هواپیما برای کربلا یا همان نجف در مقایسه با بلیط اتوبوس که سفر زمینی است، بالاتر است. به همین جهت سفر با هوایپما به طور کلی اقتصادی محسوب نمی شود.
همانطور که گفتیم دو نوع بلیط هواپیما برای سفر به کربلا از طریق ایران وجود دارد. بلیط های اکونومی در مقایسه با بیزنس از قیمت کمتری برخودارند.
برای افرادی که قصد سفر به کربلا را دارند و همچنین تحمل فاصله زیاد و مدت زمان طولانی سفر زمینی را ندارند، سفر با هواپیما به صورت کلاس اکونومی بهترین گزینه است.

مطالب مرتبط : قیمت بلیط هواپیما تهران نجف

دیگر هزینه های سفر هوایی کربلا

اگر قصد سفر هوایی به کربلا یا همان نجف اشرف را دارید، علاوه بر هزینه بلیط هواپیما، هزینه های دیگری نیز برای این سفر باید پرداخت نمایید.
در حال حاضر شرط اخذ روادید یا همان ویزا برای این سفر وجود ندارد. اما بسته به زمانی که قصد سفر را دارید، ممکن است سفر کربلا نیاز به اخذ ویزا داشته باشد.
هزینه عوارض خروج از کشور از جمله دیگر هزینه های ضروری برای این سفر است. علاوه بر هزینه عوارض خروج از کشور، هزینه ورود به خاک کشور عراق نیز باید پرداخت شود.
قطعا اگر قصد سفر به مدت بیش از یک شبانه روز را دارید، هزینه های اقامت نیز از جمله دیگر هزینه های ضروری برای این سفر می باشد.
هزینه های اقامت در عراق بسته به نوع اقامتگاه متفاوت است. قطعا هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره با بالاترین امکانات، از هزینه در اقامتگاه های معمولی بالاتر خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای