شرایط ثبت نام نوروزی تور کربلا

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

ثبت نام نوروزی تور کربلا : یکی از اصلی ترین مقاصد زیارتی شیعیان، شهر مقدس کربلا است. کربلا محل مرقد امام حسین (ع) است و چندین تن از یاران آن بزرگوار نیز در این شهر به خاک سپرده شده اند.
شهر کربلا همواره میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان است. این شهر با پیشینه معنوی که دارد، عاشقان ائمه اطهار را به سمت خود می کشاند.
روش های مختلفی برای سفر به کربلای معلی وجود دارد که هر یک شرایط خاصی را نیاز دارد.
متقاضیان می توانند با تهیه بلیط هواپیما و یا بلیط اتوبوس به سمت عراق راهی شوند. البته این تنها شرایط لازم برای سفر به کربلا نیست.
یکی از محبوب ترین روش های سفر به این شهر مقدس، سفر با تور ها و کاروان های زیارتی است.
شرایط کشور عراق در مقایسه با کشور خودمان تفاوت های زیادی دارد و به همین جهت شرکت در تور های زیارتی انتخابی هوشمندانه خواهد بود. چرا که در تور با همراهی افراد با تجربه در این زمینه، سفری بی نقص و با امکانات مناسب را می توانید تجربه نمایید.

تور کربلا در عید ۱۴۰۲

کربلا در تمام طول سال مورد بازدید زوار قرار می گیرد. اما در ایام مناسبتی مختلف متقاضیان سفر به این شهر افزایش می یابد. برای مثال در ایام محرم و سفر و به ویژه روز های تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی، متقاضیان سفر به کربلا افزایش چشمگیری پیدا می کند.
کربلا همواره مقصد زیارتی برای ایرانیان زیادی است. به همین جهت علاوه بر ایام مناسبتی مذهبی، تعطیلی های غیر مذهبی نیز موجب افزایش تقاضا از طرف ایرانیان می شود.
ایام نوروز یکی از اصلی ترین ایامی است که با افزایش تقاضا از طرف ایرانیان مواجه می شویم. در این تعطیلات می توان سفری معنوی و روحیه بخش را به کربلا انجام داد و سال نو را با روحیه ای قدرتمند آغاز کرد.

شرایط تور کربلا در عید نوروز سال ۱۴۰۲

سازمان حج و زیارت مسئول برگزاری تور های زیارتی به کربلا است. این سازمان شرایط تور کربلا برای عید نوروز سال ۱۴۰۲ را اعلام کرده است.
متقاضیان سفر به کربلا با تور های زیارتی در عید نوروز سال ۱۴۰۲ می توانند ثبت نام خود را از تاریخ ۶ ام اسفند سال ۱۴۰۱ انجام دهند. تور های کربلا از تاریخ ۲۳ اسفند الی نیمه فروردین ۱۴۰۲ برگزار خواهند شد.
به جهت ثبت نام در تور کربلا در نوروز ۱۴۰۲ بهتر است در اسرع وقت اقدام نمایید. چرا که متقاضیان شرکت در این تور ها در ایام نوروز افزایش چشمگیری پیدا می کند.
به جهت ثبت نام نوروزی تور کربلا، متقاضی باید پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل ۶ ماهه داشته باشد. به منظور ثبت نام نوروزی تور کربلا نیازی به اخذ ویزا برای ورود به خاک عراق نیست. تنها باید پیش ثبت نام در دفاتر حج و زیارت صورت گیرد و مبلغ مصوب برای این منظور پرداخت شود.
مجددا لازم به ذکر است که در ایام نوروز تعداد متقاضیان افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. به همین جهت برای ثبت نام و رزرو باید در اسرع وقت اقدام نمایید.

انواع تور کربلا ایام نوروز

به طور کلی برای سفر به کربلا دو روش زمینی و هوایی قابل ارائه است. روش زمینی تور کربلا با اتوبوس های مسافربری است و در این نوع تور زمان سفر نسبتا طولانی می باشد. چرا که طی مسافت از مبدا ایران به کربلا زمان زیادی را می برد.
در تور هوایی، بسته به مبدا، مدت زمان سفر به کربلا بسیار کم تر از تور زمینی است. البته این تور ها در مقایسه با تور زمینی هزینه بسیار بالاتری را شامل می شوند.
به جهت سفر به کربلا در ایام نوروز، تقاضای اقامت در اقامتگاه های فعال در کربلا افزایش می یابد و این می تواند موجب افزایش هزینه اقامت در تور کربلا شود.

هزینه های سفر به کربلا

علاوه بر هزینه رفت و برگشت چه به صورت هوایی و چه به صورت زمینی، هزینه های دیگری نیز از جمله هزینه های تور می باشد.
هزینه اقامت بعد از هزینه حمل و نقل، یکی از بیشترین هزینه های این سفر است. هزینه عوارض خروج از کشور و ورود به کشور عراق نیز از جمله های تور نوروزی کربلا می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای