تور کربلا 7 شب و 8 روز هوایی

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

در سفر های خارجی، انتخاب بسیاری از عاشقان ائمه اطهار (ع) همواره شهر مقدس کربلا است. سفر به کربلا حال و هوای معنوی و آرامش بخشی دارد که حتی افراد فاقد اعتقادات مذهبی را نیز می تواند در بر گیرد. کربلا در واقع جزو شهر های مذهبی در سراسر جهان محسوب می شوند. این امر موجب شده که کربلا از سراسر جهان پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری باشد. سفر به کربلا در انواع روش های مختلفی می تواند صورت پذیرد. برخی از زوار ترجیح می دهند تا با خودروی شخصی به کربلا بروند که البته این موضوع نیازمند رعایت نکات و اصول خودش است. برای مثال راننده باید گواهینامه بین المللی برای رانندگی در کشور عراق داشته باشد. برخی دیگر سفر با وسایل نقلیه عمومی اما مستقل را ترجیح می دهند. برخی دیگر تور ها را مناسب ترین روش برای سفر زیارتی کربلا می دانند. تور کربلا 7 شب و 8 روز هوایی از جمله ی رایج ترین انواع تور کربلا است.

تور کربلا نوروز ۱۴۰۲

تور کربلا 7 شب و 8 روز هوایی

تور های کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت در حال برگزاری هستند. تور های زمینی موجب اتلاف وقت بسیاری از مسافرین می شود چرا که زوار باید مدت زمان زیادی را در طول مسیر سپری کنند. البته درست است که تور های زمینی کربلا صرفه اقتصادی بیشتری در مقایسه با تور های هوایی دارند، اما تحمل مدت زمان زیادی در طی مسیر برای بسیاری از افراد ممکن نیست. به همین جهت است که تور های هوایی علیرغم هزینه ی بالاتر همواره متقاضیان خودشان را دارند.

اغلب تور های هوایی کربلا شامل 7 شب و 8 روز است. چرا که این مدت زمان می تواند برای مقاصد زیارتی مختلف تور عتبات عالیات بسیار متناسب باشد.

مقاصد زیارتی تور کربلا 7 شب و 8 روز هوایی کدام اند؟

کشور عراق علاوه بر کربلا، شهر های زیارتی دیگری نیز دارد. به همین جهت است که تقریبا تمامی تور های هوایی کربلا شرکت کنندگان تور را به سایر شهر های زیارتی کربلا نیز می برند. در واقع تور عتبات عالیات بار معنوی بسیاری برای شیعیان دارد. در تور هوایی کربلا مقصد پرواز از هر مبدا، کربلا نیست! چرا که این شهر فرودگاه ندارد. به همین جهت تور های کربلا اغلب پرواز را به سمت نجف انجام می دهند. خود شهر نجف نیز از جمله ی مهم ترین مقاصد زیارتی برای ایرانیان است. زیارتگاه حضرت علی (ع) در شهر نجف واقع شده است. به همین جهت در ابتدای اغلب تور های کربلا، ابتدا زوار به زیارت مرقد حضرت علی (ع) در شهر نجف می روند و سپس به صورت زمینی و یا پیاده روی (پیاده روی اربعین حسینی) به شهر مقدس کربلا می روند.

همچنین در صورت که مشکل امنیتی به خصوصی برای شهر های کاظمین و سامرا وجود نداشته باشد، این دو شهر نیز از جمله ی مقاصد زیارتی زوار عتبات عالیات خواهند بود.

قیمت تور کربلا 7 شب و 8 روز هوایی

قیمت تور های بسته به موارد گوناگون متغیر است. تور کربلا 7 شب و 8 روز هوایی نیز از موضوع مستثنی نیست. البته به موجب هوایی بودن سفر به طور کلی قیمت این انواع تور از تور های زمینی بیشتر است. اما موارد دیگری نظیر نوع هتل برای اقامت زوار از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت تور کربلا 7 شب و 8 روز هوایی است. هتل های کربلا نیز کیفیت خدمات متفاوتی با یک دیگر دارند و همین موضوع باعث تاثیر بر روی قیمت تمام شده ی تور می شود.

همچنین در مناسبت های مذهبی مختلف، شهر کربلا شاهد ازدیاد جمعیت و سیل عظیمی از عشاق امام حسین (ع) است. به همین جهت ممکن است که به موجب تقاضای بالای هتل در این مناسبت ها، هزینه ی اقامت در هتل های کربلا در مقایسه با سایر مواقع بالاتر باشد.

نکات مهم برای شرکت در تور کربلا

به موجب شرایط کرونا، برای شرکت در انواع تور کربلا باید حداقل 2 دوز واکسن را دریافت نموده باشید. همچنین ارائه کارت واکسن انگلیسی برای این سفر الزامی است.

به موجب مذاکرات صورت گرفته، شرط ویزا برای سفر به کربلا حذف شده است. اما متقاضیان باید در سامانه سماح برای شرکت در سفر ثبت نام کنند.

داشتن گذرنامه از شروط سفر به کربلا است. توجه داشته باشید که از اعتبار گذرنامه تان حداقل 6 ماه باقی مانده باشد.

در نهایت به جهت جلوگیری از وقوع مشکلات مختلف در تور کربلا ضروری است که همواره به توصیه های تور لیدر توجه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای