تور کربلا ۱۰ روزه

تور کربلا به صورت 7 شب هوایی یا 6 شب زمینی برگزار میشود. تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا ۱۰ روزه : شهر های زیارتی همواره از جمله پر بازدید ترین شهر های جهان می باشند. کربلا محل قرارگیری مرقد مطهر امام حسین (ع) در کشور عراق است. این شهر همواره میزبان زائرین زیادی از اقصی نقاط جهان می باشد. ایرانیان زیادی همواره به زیارت در کربلا می روند. سفر های کربلا از جمله محبوب ترین سقر های خارجی محسوب می شود.

روش های مختلفی برای سفر به این شهر معنوی وجود دارد و هر یک از زائرین با توجه به شرایط مختلف اقدام به انتخاب یکی از این روش ها می کنند.

از جمله روش های محبوب سفر به کربلا، شرکت در تور های زیارتی به این شهر مذهبی می باشد. در تور های کربلا مدیران و لیدر ها همواره تجربه بالایی در این سفر ها دارند و به همین جهت تجربه ای معنوی و تکرار نشدنی را می توانند برای شرکت کنندگان به ارمغان بیاورند.

یکی از مزایای مهم تور کربلا ، فراهم آمدن شرایطی راحت برای زائر اولی ها است. شرایط کشور عراق و سفر زیارتی کربلا با شرایط مسافرت های داخلی بسیار متفاوت است. به همین جهت کسانی که با این شرایط آشنا نیستند احتمال بروز مشکلات زیادی در طول سفر برای آن ها وجود خواهد داشت. اما به کمک تور های کربلا دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت، چرا که لیدر ها همواره بهترین شرایط سفر را برای متقاضیان فراهم می کنند.

تور زمینی کربلا ۱۰ روزه

کشور عراق در همسایگی ایران واقع شده است و به همین جهت امکان سفر به صورت زمینی مهیا می باشد. مزیت مهم سفر زمینی در مقایسه با سفر هوایی ، هزینه نسبتا کم آن است. به طور کلی سفر با وسایل حمل و نقل هوایی هزینه بیشتری را در پی دارد و به همین جهت تور زمینی کربلا سفری اقتصادی برای عاشقان امام حسین (ع) محسوب می گردد.

در تور های زمینی طی مسافت مابین مبدا و مقصد مدت زمان نسبتا زیادی را در پی دارد. این نوع سفر برای افرادی که توان تحمل این مسیر را ندارند، توصیه نمی شود.

هزینه تور زمینی کربلا

تور زمینی کربلا در مقایسه با تور هوایی هزینه کم تری در پی دارد. اما تنها فاکتور تاثیرگذار در هزینه تور، نوع حمل و نقل نیست. از دیگر عوامل مهم و فاکتور های تاثیرگذار در هزینه تور ، مدت زمان اقامت و نوع اقامتگاه می باشد. تور زمینی کربلا ۱۰ روزه زمان نسبتا زیادی برای یک سفر زیارتی است، به همین جهت طبعا هزینه اقامت می تواند موجب بالا رفتن هزینه کلی و قیمت تور کربلا شود.

البته لازم به ذکر است که نوع اقامتگاه می تواند هزینه تور را به حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. به همین جهت اگر از اقامتگاه های ارزان در جهت اسکان زائرین در تور استفاده شود، ممکن است هزینه تور به موجب مدت زمان زیاد آن چندان بالا نرود.

تور هوایی کربلا ۱۰ روزه

دیگر روش سفر به کربلا ، شرکت در تور های هوایی این سفر معنوی است. تور های هوایی به موجب نوع حمل و نقلی که دارند، سفر اقتصادی محسوب نمی شوند. برای برخی افراد انتظار کشیدن و مدت زمان زیاد در مسیر ماندن آزاردهنده است. به همین جهت تور های هوایی را در مقایسه با تور زمینی ترجیح می دهند.

در تور هوایی کربلا ۱۰ روزه، مسافران مدت زمان کمی را در مسیر خواهند بود و می توانند از وقت خود به بهترین نحو استفاده نمایند.

قیمت تور هوایی کربلا ۱۰ روزه

تور های هوایی کربلا ۱۰ روزه، قیمت های متفاوتی دارند. عوامل بسیاری در تعیین قیمت این تور ها تاثیرگذار می باشد. برای مثال نوع هواپیما می تواند هزینه سفر را تا حد زیاد تحت تاثیر قرار دهد.

نوع اقامتگاه در تور هوایی ۱۰ روزه همانند تور زمینی، تاثیر زیادی را در قیمت تور می گذارد. در واقع در تور های هوایی، هزینه حمل و نقل بالا تر است و در این تور نیز مدت زمان سفر ۱۰ روز می باشد. به همین جهت قیمت تور هوایی کربلا ۱۰ روزه در مقایسه با بسیاری از انواع تور کربلا بیشتر است.

برای سفر های اقتصادی به کربلا توصیه می شود که از سفر هایی با مدت زمان کمتر و حمل و نقل زمینی بهره مند شوید.

توصیه می شود پیش از اقدام برای این سفر زیارتی، شرایط مختلف را در کشور عراق و شهر های زیارتی آن بررسی و سپس اقدام به سفر نمایید.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای