تور کربلا در ماه صفر

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا در ماه صفر : امام حسین (ع)، امام سوم شیعیان، در واقعه کربلا به شهادت رسید و مرقد مطهر ایشان و چندین تن از یاران آن بزرگوار در این شهر واقع شده است. به همین جهت کربلا یکی از مهم ترین اماکن زیارتی برای شیعیان است. همواره در ایام مختلف سال ایرانیان زیادی به سفر کربلا می روند.
سفر کربلا از جمله محبوب ترین سفر های خارجی محسوب می شود. روش های مختلفی برای این سفر وجود دارد که تور کربلا یکی از مناسب ترین آن ها است. در تور کربلا می توان یک سفر زیارتی پر بار را تجربه کرد. چرا که تور کربلا در واقع یک سفر زیارتی به عتبات عالیات کشور عراق است و چند شهر مذهبی این کشور را شامل می شود.
تور کربلا انواع مختلفی دارد. تور هوایی و تور زمینی دو دسته اصلی تور های کربلا می باشند. البته شرایط و جزئیات امکانات ارائه شده در هر تور ممکن است تفاوت هایی با یک دیگر داشته باشد.

تور هوایی کربلا

سفر با تور یکی از بهترین روش های برای سفر های زیارتی است. به ویژه تور کربلا هوایی یکی از بهترین روش های سفر است، چرا که با تور و برنامه ریزی های آن می توان بهترین امکانات در مقصد سفر را تجربه کرد.
کربلا در کشور همسایه، کشور عراق واقع شده است. به همین جهت هم امکان سفر زمینی وجود دارد و هم سفر به صورت هوایی امکان پذیر است.
در تور هوایی کربلا با هواپیما های مسافری زوار به شهر نجف می روند. مقصد اول همه تور های هوایی کربلا شهر نجف است. چرا که شهر کربلا فرودگاهی نداشته و به همین جهت ابتدا باید با پرواز به شهر دیگری رفت. البته در برخی شرایط سفر به بغداد پایتخت عراق انجام می شود و سپس به شهر های زیارتی مسافران منتقل می شوند.
هزینه تور های هوایی در مقایسه با تور زمینی بالاتر است و به همین جهت متقاضیان باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

تور زمینی کربلا

دیگر نوع تور های کربلا، تور زمینی است. برای کسانی که قصد شرکت در یک تور اقتصادی را دارند، تور های زمینی گزینه بسیار مناسبی هستند. چرا که به موجب روش و نوع وسایل نقلیه مورد استفاده در تور زمینی، هزینه سفر تا حد زیادی کاهش می یابد. البته اتوبوس های مورد استفاده در تور های زمینی کربلا هم اتوبوس های معمولی هستند و هم از اتوبوس های وی آی پی بدین منظور استفاده می شود.
تور های زمینی نیز با توجه به امکاناتت ارائه شده در آن ها، هزینه های متفاوتی را در پی دارند.

تور کربلا در ماه صفر چگونه است؟

کربلا از جمله پر بازدید ترین مقاصد سفر است که در تمام طول سال مورد بازدید افراد قرار می گیرد.
در برخی از ایام سال و به ویژه مناسبت های مذهبی، تعداد متقاضیان شرکت در تور کربلا افزایش می یابد. تور کربلا در ماه صفر نیز از جمله پر بازدید ترین انواع تور می باشد. به طور کلی ایام محرم و صفر از جمله پر متقاضی ترین روز ها برای سفر کربلا می باشند.
در ماه صفر اربعین حسینی واقع شده است و مراسم پیاده روی اربعین از جمله محبوب ترین مراسم مذهبی برای شیعیان است.
اربعین حسینی چهلم سالروز شهادت امام حسین (ع) است. در ایام صفر، مراسم پیاده روی اربعین از مبدا شهر نجف به مقصد کربلا ادامه می یابد.
در تور کربلا ماه صفر، کسانی که قصد شرکت در پیاده روی اربعین را دارند پس از ورود به خاک شهر نجف اشرف، به زیارت حرم امیر المومنین (ع) می روند. پس از زیارت در حرم امام علی (ع)، ادامه مسیر تا کربلا با پای پیاده همراه با سیل عظیم جمعیت خواهد بود.
در طول مسیر نجف تا کربلا موکب های زیادی فعال هستند و شور و اشتیاق این مسیر حال و هوای معنوی ویژه ای دارد.
ایام اربعین از جمله پر متقاضی ترین زمان ها برای انواع تور کربلا است و به همین جهت متقاضیان باید در اسرع وقت برای رزرو و شرکت در تور های کربلا اقدام نمایند.
در حال حاضر شرط ویزا برای سفر های عتبات عالیات وجود ندارد و فقط متقاضیان باید در سامانه مربوطه اقدام به ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است که این شرایط ممکن است در آینده تغییر یابد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کربلایار در تماس باشید.

سفر در ماه های تهرانری

تور کربلا در ماه رجب

تور کربلا در ماه رمضان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای