تور کربلا بعد از اربعین

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا بعد از اربعین : پیشینه کربلا آن را به یکی از مذهبی ترین شهر های جهان تبدیل کرده است. این شهر مذهبی در تمام ایام سال میزبان زائران زیادی است که به این شهر سفر می کنند. به موجب زیبایی ها و حال و هوای معنوی این شهر، گردشگران زیادی نیز به کربلا سفر می کنند. همواره سیل جمعیت زوار گردشگران را شگفت زده می نماید.

یکی از پر بازدید ترین ایام های شهر کربلا، روز اربعین حسینی است. اربعین ۴۰ ام سالروز شهادت امام حسین (ع) می باشد. در این روز بزرگ مراسم خاصی را عمده زائران حاضر در عراق انجام می دهند.

پیاده روی اربعین مراسم مذهبی این ایام است. بدین منظور زوار پیش از روز اربعین از مبدا که عموما شهر نجف است راه می افتند و با پای پیاده به سمت کربلای معلی راهی می شوند. ایام اربعین برای ایرانیان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تعداد متقاضیان سفر به عراق و کربلا افزایش چشمگیری می یابد.

پس از اربعین حسینی عموما زوار به مرور به مبدا خود بازگشته و تراکم زوار حاضر در کربلا کاهش می یابد.

برای افرادی که قصد زیارت در ایام نسبتا خلوت را دارند، ایام بعد از اربعین گزینه مناسبی می باشد. یکی از بهترین شیوه ها برای سفر بعد از اربعین، شرکت در تور های زیارتی می باشد.

تور کربلا بعد از اربعین چگونه است؟

شهر کربلا در تمام طول سال پذیرای زائران امام حسین (ع) است. اربعین حسینی همواره از جمله پر تراکم ترین روز ها از نظر جمعیت برای شهر کربلا است. پس از اربعین تراکم جمعیت کاهش و یک موقعیت مناسب برای کسانی است که ترجیح می دهند در ایام خلوت سال به زیارت بروند.

تور های کربلا از نقاط مختلف ایران در تمامی سال برگزار می شوند و ایام بعد از اربعین حسینی نیز از این موضوع مستثنی نیست. البته گاها برخی شرایط موجب می شود که برگزاری تور های کربلا متوقف شود و به همین جهت پیش از اقدام بهتر است شرایط کربلا را بررسی نمایید.

تور های کربلا پس از اربعین مانند دیگر ایام سال هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می شوند. هر یک از این انواع تور مزیت ها و نقص هایی ممکن است داشته باشد. انتخاب بهترین تور کربلا را همواره با توجه به شرایط خود و شرایط مبدا و مقصد انجام دهید.

تور کربلا هوایی بعد از اربعین

تور های هوایی به مقاصد خارجی، یکی از پر متقاضی ترین نوع سفر ها می باشند. کربلا نیز از جمله پر متقاضی ترین مقاصد برای هموطنانمان است.

تور های کربلا هوایی مدت زمان سفر را به بهترین شکل برای زوار سپری می کنند. در این نوع تور ها مدت زمان حرکت از مبدا به مقصد شهر نجف، در حداقل زمان خواهد بود. علت برگزاری تور های کربلا با پرواز به مقصد نجف این است که کربلا فرودگاهی را جهت فرود ندارد.

بخش زیادی از هزینه تور های هوایی کربلا بعد از اربعین، هزینه پرواز از مبدا به مقصد نجف می باشد. به طور کلی هزینه سفر های هوایی خارجی بالا است، چرا که به طبع هزینه خدمات هوایی در مقایسه با خدمات زمینی بسیار متفاوت می باشد.

تور کربلا زمینی

شهر کربلا واقع در کشور عراق در همسایگی غربی ایران می باشد. به موجب فاصله نزدیک این سفر خارجی از مبدا ایران، بسیاری از متقاضیان سفر به این شهر به صورت زمینی اقدام می نمایند. یکی از بهترین روش های سفر زمینی به کربلا، سفر با تور کربلا زمینی می باشد. تور زمینی، نوعی تور اقتصادی محسوب می شود. متقاضیان سفر به کربلا می توانند با هزینه حداقلی با تور های زمینی اقدام به سفر نمایند.
بزرگ ترین علت این که برخی از زوار ترجیح شان سفر با تور های هوایی است، وقت گیر بودن سفر زمینی می باشد. در تور زمینی کربلا زوار باید مدت زمان زیادی را در مسیر به کربلا بمانند. البته این موضوع تا حد زیادی به سلیقه زائران بستگی دارد. برخی این نوع سفر برای شان کسل کننده و کلافه کننده است. در مقابل برخی دیگر این مدت زمانی که در مسیر هستند را محبتی می دانند تا در انتظار دیدار حرم مطهر آقا امام حسین (ع) بمانند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای