بهترین هتل ها برای اقامت در کربلا

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

در میان شهر های زیارتی، کربلا یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین آن ها است. این شهر جایگاه ویژه ای برای شیعیان دارد و به همین جهت، ایرانیان زیادی همواره به زیارت در این شهر می پردازند.
روش های سفر و زیارت در کربلا برای ایرانیان متفاوت است. از آن جایی که کربلا در همسایگی ایران واقع شده است، امکان سفر زمینی نیز به آن وجود دارد.
اما ‌علیرغم این که می‌توان به صورت زمینی به کربلا سفر کرد، برخی از زوار ترجیح می دهند که با هواپیما به صورت هوایی این سفر ها را انجام ‌دهند. البته هزینه‌ سفر هوایی در مقایسه با سفر زمینی بیشتر است. به همین جهت اگر قصد سفر اقتصادی به کربلا را دارید، توصیه‌ ما سفر با اتوبوس‌های مسافربری است.
برای کسانی که برای اولین بار قصد سفر به کربلا را دارند، تور های کربلا یک گزینه عالی هستند. چرا که با سفر با تور های زیارتی کربلا، دیگر نیازی به برنامه ریزی های مختلف جهت سفر نیست.
هزینه های سفر به کربلا به عوامل مختلفی بستگی دارد و یکی از این عوامل هزینه حمل و نقل مسافران است. طبعا هزینه سفر های هوایی بالاتر است. اما علاوه بر هزینه حمل و نقل، هزینه اقامت در کربلا نیز می تواند در هزینه های سفر تاثیر چشمگیری بگذارد.
کربلا یکی از مقاصد مهم گردشگری و زیارتی برای افراد زیادی است. به همین جهت است که آن را می توان به عنوان یکی از قطب های مهم گردشگری جهان عنوان کرد. هتل های فعال در این شهر، با هزینه ها و کیفیت های مختلفی در حال فعالیت هستند. برای افرادی که قصد سفر به کربلا را دارند، در ادامه چند هتل از بهترین هتل ها برای اقامت در کربلا را عنوان کرده ایم. همراه با کربلایار بمانید.

بهترین هتل ها برای اقامت در کربلا کدام اند؟

کربلا یکی از مقاصد مهم برای ایرانیان است. اگر قصد سفر به کربلا را دارید و می خواهید در بهترین هتل ها برای اقامت در کربلا، اقامت کنید، هتل های بارون، ریحان، کریستال، لارسا، عطا الحسین و … از جمله بهترین هتل های کربلا هستند.

معرفی هتل بارون کربلا

اگر قصد سفر به کربلا را دارید و می خواهید در یکی از بهترین هتل های کربلا اقامت داشته باشید، هتل بارون یکی از بهترین گزینه ها است.
هتل بارون کربلا یکی از بهترین هتل های کربلا از نظر بسیاری از بازدیدکنندگان است. هتل بارون دارای ۲۷۳ اتاق و ۹ رستوران است. این هتل همچنین چندین استخر دارد و می توانید از امکانات بی نظیر آن برای یک سفر عالی بهره مند شوید.
زواری که به کربلا سفر می کنند، به طبع نزدیکی هتل به حرم آقا امام حسین (ع) برایشان حائز اهمیت است. از این نظر هتل بارون یکی از بهترین ها است. چرا که هتل بارون یکی از هتل های نزدیک به حرم است و تنها در حدود ۲ کیلومتر فاصله با آن دارد.
لازم به ذکر است که هتل بارون در جهت آسودگی بیشتر زوار کربلا، سرویس های ویژه به سمت حرم مطهر امام حسین (ع) دارد که این سرویس هر نیم ساعت یک بار اقدام به حرکت می کنند.
در وبسایت booking که یکی از وبسایت های معتبر در زمینه هتل ها و رزرو است، کاربران به هتل بارون نمره ۸.۹ از ۱۰ را داده اند.

معرفی هتل ریحان در کربلا

یکی دیگر از بهترین هتل های فعال در کربلا، هتل ریحان است. هتل ریحان ‌نیز همانند هتل بارون در نزدیکی حرم امام حسین (ع) واقع شده است و فاصله آن تنها یک کیلومتر می باشد. همچنین این هتل هم سرویس های مخصوص حرم را دارد که به صورت رایگان اقامت کنندگان را به حرم مطهر می برد.
در این هتل امکانات رفاهی مختلفی در اختیار اقامت کنندگان قرار می گیرد که از جمله آن ها می توان به استخر، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.
تعداد اتاق های هتل ریحان کربلا ۱۸۵ اتاق است. نمره این هتل در وبسایت booking عدد ۸.۱ از ۱۰ می باشد.

هتل کریستال کربلا

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای اقامت در کربلا، هتل کریستال است. این هتل یکی از گزینه های اقتصادی برای اقامت در این شهر مقدس است.
هتل کریستال کربلا نمره ۴ از ۵ را در میان ۲۹۰ نظری که در گوگل به آن داده شده است کسب کرده است.
مهم ترین مزیت این هتل فاصله ۵۰۰ متری آن با حرم امام حسین (ع) می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای