بهترین تور کربلا تهران برای عید نوروز 1403

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

بهترین تور کربلا تهران برای عید نوروز : در میان شهر های زیارتی مختلف، کربلا یکی از پر طرفدار ترین شهر ها در نزد شیعیان است. این شهر محل مرقد امام سوم، امام حسین (ع) می باشد. اما علاوه بر این مرقد این بزرگوار در این شهر زیارتگاه چند تن از یاران آن بزرگوار نیز قرار دارد. به همین جهت است که کربلا یکی از مهم ترین مقصد های سفر خارجی برای ما ایرانیان می باشد.
در میان شیوه های مختلف سفر به کربلا، سفر با تور یکی از بهترین گزینه ها می باشد. کربلا و عراق دارای شرایط و ضوابط مختلفی هستند که برای یک سفر به یاد ماندنی باید با این شرایط کاملا آشنا باشید. به همین جهت زمانی که با تور اقدام به این سفر می کنید، شرایط مختلف این سفر در نظر گرفته می شود.
در تور کربلا تور لیدر ها، با راهنمایی های مناسب می توانند سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند.

تور کربلا در تعطیلات

ایام تعطیلات برای بسیاری از ما زمان مناسبی برای سفر کردن است. افراد در تمام طول سال در حال فعالیت شغلی می باشند و در ایام تعطیل می توانند همراه با خانواده و یا دوستان اقدام به سفر نمایند.
سفر به کربلا در ایام تعطیلات گزینه مناسبی است. تعطیلات مختلف می تواند فرصتی عالی برای این سفر معنوی باشد.
به طور کلی در ایام مناسبت های ویژه، متقاضیان سفر به کربلا افزایش چشمگیری پیدا می کند. ایام محرم و صفر از جمله مواقعی هستند که شهر کربلا مملو از زوار می شود. در این ایام ازدیاد جمعیت مسلمانان به قدری بالا می رود که سیل جمعیت می تواند بسیار چشمگیر باشد.

تور کربلا عید نوروز ۱۴۰۳

عید نوروز از گذشته مهم ترین عید برای ایرانیان است. عید نوروز آغاز سال جدید شمسی است و تعطیلات این عید فرصت مناسبی برای سفر کردن می باشد.
تور های کربلا در ایام عید نوروز نیز برگزار می شوند و متقاضیان زیادی نیز دارند.
با شرکت در بهترین تور کربلا تهران برای عید نوروز ۱۴۰۳، می توان سفری معنوی و خاطره انگیز را تجربه کرد.
این نوع تور علاوه بر تهران از شهر های دیگر نیز برگزار می شود. تهران پر جمعیت ترین شهر ایران است و به همین جهت عموما شرکت کنندگان تور کربلا از تهران بسیار بالا هستند.

بهترین تور کربلا زمینی تهران برای عید نوروز ۱۴۰۳

تور های کربلا را می توان هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار کنند. بهترین تور کربلا تهران برای عید نوروز ۱۴۰۳ به صورت زمینی فرصت یک سفر اقتصادی به کربلا را برای متقاضیان فراهم می کند.
هزینه حمل و نقل زمینی در مقایسه با حمل و نقل هوایی کم تر است و این نوع تور برای افرادی که نمی خواهند هزینه بالایی را برای سفر متحمل شوند، گزینه مناسبی خواهد بود.

تور هوایی کربلا عید نوروز از تهران

از تهران متقاضیان می تواند به صورت هوایی نیز اقدام به سفر کربلا و شرکت در این تور ها کنند. تور های کربلا از تهران در عید نوروز، سفری بی دغدغه را برای متقاضیان مهیا می کنند. چرا که سفر به صورت زمینی و با اتوبوس های مسافری، می تواند دشوار باشد و زمان زیادی را به مسافران تحمیل کند.
البته مهم ترین تفاوت میان تور های زمینی و هوایی از تهران، در هزینه این سفر ها است. هزینه حمل و نقل به صورت هوایی بالا است و به همین جهت زمانی که اقدام به سفر با تور هایی هوایی می کنید، باید هزینه بالاتری را در مقایسه با تور های زمینی پرداخت نمایید.
برای متقاضیانی که از نظر اقتصادی امکان پرداخت هزینه تور هوایی را دارند، تور های هوایی گزینه بسیار مناسبی هستند. چرا که در ایام مناسبتی مثل عید نوروز، تقاضای تور افزایش می یابد و امکان شکل گیری ترافیک های زمینی در پایانه های مرزی ایران و عراق وجود دارد. به همین جهت با شرکت در تور های هوایی دیگر با این ترافیک ها مواجه نخواهید بود.

سخن آخر 
لازم به ذکر است که مقصد تور های هوایی کربلا شهر نجف اشرف است. دلیل این موضوع عدم فرودگاه فعال در کربلا بوده و به همین جهت سفر های هوایی به مقصد نجف انجام می شوند. البته در تور های زمینی نیز غالبا مقصد اول نجف است. شهر نجف از جمله مقاصد مهم در تور های عتبات عالیات عراق است و زوار پس از حضور در این شهر، اقدام به زیارت در مکان های مذهبی این شهر می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای