برگزار کننده تور کربلا هوایی هر هفته

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

در میان مقاصد زیارتی، شهر کربلا یکی از محبوب ترین ها در میان ایرانیان است. این شهر محل مرقد امام حسین (ع) و چندین تن از یاران او می باشد.
به موجب اهمیت مذهبی بالای این شهر زیارتی، کربلا همواره در تمام روز‌ های سال میزبان زائرین از شهر ها و کشور های مختلف است. این شهر یکی از مهم ترین شهر های زیارتی برای مسلمانان شیعه است.
روش های سفر به کربلا از ایران متنوع است. برخی از متقاضیان با تهیه بلیط هواپیما و یا اتوبوس اقدام به این سفر می کنند. برخی دیگر نیز متناسب با شرایط، با خودروی شخصی اقدام به سفر می کنند.
یکی از بهترین روش های سفر به کربلا، شرکت در تور های زیارتی است. کاروان های زیارتی کربلا یکی از پر مخاطب ترین تور های خارجی محسوب می شوند.
تور های کربلا نیز بسته به شرایط، در تمام طول سال برگزار می شوند. البته در برخی از ایام ممکن است با توجه به شرایط عراق و کربلا، برگزاری این تور ها موقتا متوقف شود.
برگزار کننده تور کربلا هوایی هر هفته این امکان را برای زوار فراهم کرده است تا در تمام هفته های سال به این سفر زیارتی بروند. چرا که در برخی ایام ازدیاد جمعیت بالا است و به همین جهت برخی از متقاضیان ترجیح شان سفر در ایام با ازدیاد جمعیت کم تر است.

انواع تور کربلا هفتگی از تهران

تور های زیارتی و سیاحتی، یکی از بهترین شیوه ها برای سفر به تمامی نقاط است. چه در سفر های زیارتی و چه در سفر های تفریحی، یک لیدر با تجربه همراه در تور، می تواند لذت سفر را دو چندان کند. چرا که لیدر تور تجربه بالایی در این سفر ها دارد و با برنامه ریزی مناسب امکان استفاده از شرایط مناسب در طول سفر را فراهم می کند.
تور های کربلا یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به این شهر مقدس می باشد. دلیل آن هم برخی شرایط و قوانین در کشور عراق است که نیاز به تجربه و دانش مناسب دارد. به همین جهت با شرکت در انواع تور کربلا، می توان از کیفیت این سفر زیارتی اطمینان حاصل کرد.

کربلا در کشور همسایه ایران قرار دارد، به همین جهت سفر به این شهر به صورت زمینی نیز امکان پذیر است. تور های زمینی کربلا نیز یکی از تور های پر مخاطب برای این سفر زیارتی هستند. اما تور های زمینی به موجب فاصله زیادی که وجود دارد و ترافیک های پایانه های مرزی، می تواند مسیری طولانی را به همراه داشته باشد.
برای افرادی که تمایل به ماندن در این مسیر طولانی در تور زمینی را ندارند، تور های هوایی گزینه مناسب تری هستند. برگزار کننده تور کربلا هوایی هر هفته انواع تور هوایی را برای سفر امکان پذیر می کند و می توانید در ایام سال با سفر به کربلا، از این سفر معنوی لذت ببرید.

برگزار کننده تور های هوایی کربلا در هر هفته از سال

تور های کربلا در هر هفته از سال در صورت مساعد بودن شرایط برگزار می شوند. البته در برخی از ایام سال ممکن است شرایط تور های هوایی در مقایسه با دیگر ایام متفاوت باشد.
در مناسبت های مذهبی به ویژه ایام محرم و صفر، تعداد متقاضیان سفر به کربلا افزایش می یابد. به همین جهت تعداد برگزار کننده های تور هوایی کربلا نیز افزایش می یابد.
با شرکت در این تور ها می توانید سفری معنوی را همراه با دیگر عاشقان امام حسین (ع) داشته باشید.
حال و هوای تور هوایی کربلا بسیار ویژه است و نمی توان آن را با دیگر سفر های زیارتی مقایسه کرد.

تور کربلا در اربعین

به ویژه در مراسم اربعین حسینی، تعداد متقاضیان این سفر افزایش می یابد. دلیل این افزایش تقاضا مراسم بی نظیر پیاده روی اربعین است.
اربعین حسینی سالروز چهلم شهادت امام حسین (ع) است و این روز برای زوار با یک مراسم ویژه برگزار می شود. در مراسم اربعین حسینی زوار ابتدا در شهر نجف به زیارت حرم امیر المومنین (ع) مشرف می شوند و سپس پیاده روی از شهر نجف آغاز می شود.
در این مراسم زوار به صورت پیاده روی مسیر نجف تا کربلا را حرکت می کنند. موکب ها و جمعیت بزرگ در حال حرکت به سمت کربلا، جذابیت این مراسم را دو چندان می کند. به موجب تقاضای بالا در این ایام، توصیه می شود حهت رزرو در اسرع وقت اقدام نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای