اعزام تور های هوایی و زمینی کربلا از تهران

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

سفر های زیارتی از جمله محبوب ترین سفر ها در کشور های با جمعیت بالای مذهبی است. در ایران نیز سفر های زیارتی از جمله ‌پر متقاضی ترین سفر ها در میان مردم می باشد.
در میان مقاصد زیارتی، شهر مقدس کربلا واقع در کشور عراق یکی از محبوب ترین ها نزد ایرانیان می باشد. مهم ترین مکان زیارتی واقع در شهر کربلا، حرم امام حسین (ع) امام سوم شیعیان است. امام حسین (ع) همواره جایگاه ویژه ای را در قلب شیعیان داشته است و با توجه به این موضوع، متقاضیان زیادی خواهان سفر به کربلا می باشند.
تهران پایتخت و پر جمعیت ترین شهر کشور است. تعداد زیادی از سفر های زیارتی و سیاحتی از مبدا تهران صورت می گیرد. سفر کربلا از مبدا تهران نیز از جمله پر متقاضی ترین سفر های خارجی می باشد.
برای سفر به کربلا از مبدا تهران، روش های گوناگونی وجود دارد. یکی از بهترین و همچنین محبوب ترین روش های سفر به کربلا، سفر با انواع تور های زیارتی است.
برای سفر به کربلا، تور های هوایی و زمینی زیادی از مبدا تهران عازم می شوند. در ادامه به بررسی ویژگی های تور های زمینی و تور های هوایی و همچنین تفاوت های آن ها می پردازیم. با کربلا یار همراه بمانید.

تور زمینی کربلا از تهران

برای سفر به کشور های همسایه همواره سفر زمینی می تواند یکی از گزینه های مناسب باشد. کربلا نیز در کشور همسایه، کشور عراق واقع شده است. به همین جهت یکی از گزینه های قابل انتخاب برای سفر به کربلا به صورت زمینی است.
از مبدا تهران اتوبوس های زیادی به مقصد عراق حرکت می کنند. برای سفر به کربلا برخی از زوار ترجیح می دهند که به صورت مستقیم بلیت مورد نظر را تهیه کرده و اقدام به سفر نمایند. اما سفر با انواع کاروان های زیارتی می تواند مزایای زیادی داشته باشد.
تور زمینی کربلا از تهران یکی از گزینه های مناسب برای مردم تهران است که قصد سفر و زیارت عتبات عالیات عراق را دارند. کاروان های زیارتی که به صورت زمینی به سمت کربلا حرکت می کنند، با برنامه ریزی مناسب شرایط یک سفر دلنشین و معنوی را برای متقاضیان مهیا می کنند.
سفر به کربلا با تور های زمینی می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین سفر های زیارتی در ذهن زوار باشد. اما در کنار این مزایای خوب سفر با تور زمینی، فاصله زیاد میان تهران و کربلا موجب می شود تا مسافران مدت زمان زیادی را در مسیر بمانند.
به همین جهت برای افرادی که کمبود وقت دارند و یا تحمل مسیر های طولانی را ندارند، تور زمینی کربلا از مبدا تهران چندان گزینه مناسبی نیست.

تور هوایی کربلا از مبدا تهران

برای افرادی که کمبود وقت سفر دارند و یا نمی توانند مدت زمان زیادی را در مسیر رفت و برگشت به کربلا باشند، تور هوایی کربلا از تهران گزینه مناسبی است. با شرکت در تور هوایی کربلا در مدت زمان کوتاهی زائرین به کشور عراق می رسند. سفر های هوایی کربلا از تهران، از مبدا تهران به مقصد شهر نجف انجام می شود. شهر کربلا فرودگاه فعالی ندارد و همین موضوع باعث شده تا نتوان پرواز را مستقیما به مقصد کربلا انجام داد.
این موضوع برای تور های عتبات عالیات نکته منفی محسوب نمی شود. چرا که در عتبات عالیات عراق شهر نجف یکی از مهم ترین مقاصد سفر می باشد. نجف محل قرارگیری حرم مطهر امیرالمومنین حضرت علی (ع) است. به همین جهت زائران پس از ترک تهران به مقصد نجف، ابتدا به انجام اعمال زیارتی در این شهر مقدس می پردازند. پس از زیارت در نجف، مقصد دوم تور های هوایی عتبات عالیات عراق، کربلا است.

هزینه تور های هوایی و زمینی کربلا از تهران

تور های زمینی گزینه مناسب تری می باشند. در واقع تور های زمینی کربلا از تهران، یک سفر اقتصادی را برای زوار مهیا می کند. زائرین با پرداخت هزینه بسیار کم تری در مقایسه با تور های هوایی می توانند لذت معنوی این سفر را تجربه نمایند.
اما اگر دغدغه مالی سفر را ندارید، تور های هوایی کم ترین دغدغه را برای شرکت کنندگان دارد. چرا که با سفر با اتوبوس های مسافربری، ترافیک های پشت مرز ها و این قبیل موضوعات ممکن است کسل کننده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای