آخرین قیمت تور هوایی کربلا و نجف

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا یکی محبوب ترین تور های زیارتی نزد ایرانیان است. این تور فقط محدود به زیارت مکان های زیارتی کربلا نیست، برخی تصور دارند که در تور هوایی کربلا فقط به زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) خواهند رفت. در صورتی که تور کربلا، یک تور جامع معنوی است.
علاوه بر شهر کربلا، نجف اشرف نیز در تور کربلا مورد بازدید قرار می گیرد. در واقع در تور هوایی اولین مقصد زائرین شهر نجف است و دلیل آن عدم فرودگاه فعال در شهر کربلای معلی است.
تور کربلا محبوبیت بسیار بالایی نزد ایرانیان دارد. عشق به امام حسین (ع) و یاران او باعث شده که کربلا به یکی از پر بازدید ترین مقاصد خارجی ایرانیان تبدیل شود.

قیمت تور کربلا و نجف

قیمت تور کربلا و نجف و عوامل مختلفی بستگی دارد. قیمت این کاروان های زیارتی بر اساس چندین فاکتور محاسبه و قیمت گذاری می گردد.
یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیرگذار در قیمت تور کربلا و نجف، روش حمل و نقل است. در تور های هوایی هزینه سفر به طور کلی در مقایسه با تور زمینی بالاتر است. دلیل آن نیز واضحا هزینه های بالاتر سفر با هواپیما در مقایسه با سفر با روش های حمل و نقل زمینی است.
پس به طور قیمت تور هوایی کربلا و نجف در مقایسه انواع تور های زمینی بالاتر است. اما علاوه بر روش حمل و نقل، دیگر عوامل نیز بر قیمت این تور محبوب تاثیر می گذارند.

آخرین قیمت تور هوایی کربلا و نجف

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین عوامل در قیمت تور های عتبات عالیات عراق، هزینه حمل و نقل است. سفر با هواپیما در مقایسه با سفر زمینی مشمول هزینه بالاتری می باشد. به همین جهت برای شرکت در این سفر ها در مقایسه با تور های زمینی باید هزینه بالاتری را پرداخت کرد. البته آسایش و اتلاف کم وقت در تور های هوایی، ارزش این پرداخت هزینه بالاتر را دارد.
افزون بر هزینه حمل و نقل، هزینه های دیگری نیز آخرین قیمت تور هوایی کربلا و نجف را تحت تاثیر قرار می دهند.
هزینه اقامت دیگر عامل مهم در قیمت تمام شده تور است. اقامتگاه های زیادی در کشور عراق فعال هستند و به همین جهت است که هزینه های اقامت نیز می تواند در بین انواع تور های فعال متفاوت باشد. طبعا اقامت در یک هتل پنج ستاره با بالاترین و با کیفیت ترین امکانات، در مقایسه با اقامت در یک اقامتگاه معمولی، هزینه بیشتری را در پی خواهد داشت. در انواع تور های هوایی برگزار شده توسط آژانس های گردشگری، ممکن است آخرین قیمت تور هوایی کربلا و نجف با توجه نوع اقامتگاه متفاوت باشد.
علاوه هزینه اقامتگاه، هزینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری عراق نیز دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت تور است.
در شهر کربلا زیارتگاه های زیادی وجود دارد و به همین جهت حمل و نقل های درون شهری مختلف باید صورت گیرد. میزان این نقل و انتقالات می تواند در قیمت تمام شده تور تاثیر بگذارد.
علاوه بر این موضوع، تور کربلا همانطور که گفتیم شامل زیارت در شهر های دیگری در عراق نیز می شود.
به همین جهت نقل و انتقالات بین شهری نیز در این تور صورت می گیرد. علاوه بر نجف و کربلا، شهر های سامرا و کاظمین نیز در صورت مناسب بودن شرایط مورد بازدید زائرین تور قرار می گیرند.

هزینه ویزا و عوارض

خوشبختانه در حال حاضر ویزا و هزینه آن از شرایط سفر به کربلا برای ایرانیان حذف شده است. البته این موضوع ممکن است تغییر کند. به همین جهت در زمان سفر باید آخرین اطلاعات مربوط به تور کربلا را از آژانس برگزار کننده دریافت نمایید.
اما عوارض خروج از کشور و ورود به خاک کشور عراق دیگر هزینه هایی هستند که زائرین تور کربلا باید آن را پرداخت نمایند.
گذرنامه نیز یکی از ضروریات هر نوع سفر خارجی است و سفر به عراق نیز از این موضوع مستثنی نیست. برای سفر به کربلا باید گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه داشته باشید و در غیر این صورت باید هزینه مربوط به تمدید یا صدور گذرنامه را پرداخت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای