تور کربلا روز عاشورا 1402

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تعداد مسلمانان جهان بسیار زیاد است و به همین جهت است که شهر های دارای اهمیت مذهبی برای مسلمانان همواره از جمله ی شهر های پر مسافر است. کربلا نیز از جمله شهر های مهم با اهمیت مذهبی برای مسلمانان از سراسر جهان است. این شهر به ویژه برای مسلمانان شیعه اهمیت ویژه ای دارد. چرا که واقعه ی کربلا یعنی رویارویی امام حسین (ع) با سپاه کفار از جمله ی به یاد ماندنی ترین وقایع مذهبی برای شیعیان است. در تمام طول سال شهر کربلا مرکز سفر بسیاری از دوستداران ائمه ی شیعیان است. اما در برخی مناسبت های مذهبی این شهر مسافران بیشتری را به خود می بیند. از جمله ی این روز ها می توان به عاشورای حسینی اشاره کرد. به همین جهت است که تور کربلا روز عاشورا 1402 از پر زائر ترین انواع تور خارجی است.

سفر های خارجی همواره نیازمند اطلاعات کافی از شهر و کشور مقصد هستند. کشور عراق نیز به موجب برخی مسائل امنیتی و فعالیت گروهک های تروریستی با مشکلاتی رو به رو بوده است. به همین جهت است که همواره توصیه می شود برای مسافرت به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات از یک راهنمای با تجربه کمک بگیرید.

سفر به کربلا را می توان به صورت تکی با وسایل نقلیه شخصی و یا عمومی انجام داد. همچنین می توان با شرکت در تور های زیارتی عتبات عالیات به این شهر عزیمت کرد. تور کربلا روز عاشورا 1402 از جمله ی پر طرفدار ترین انواع سفر های به این شهر است.

انواع تور کربلا برای سفر در عاشورا 1402

همانطور که گفتیم تور کربلا از جمله ی پر طرفدار ترین انواع روش سفر به شهر مقدس کربلا است. به همین جهت در عاشورا 1401 بسیاری از تور های کربلا از اقصی نقاط کشور به سمت کشور عراق حرکت می کنند. تور های خارجی هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی انجام می شوند. تور کربلا نیز از این موضوع مستثنی نیست. به همین جهت است که انواع تور کربلا عاشورا 1402 به دو دسته بندی اصلی تور زمینی و تور هوایی تقسیم بندی می شود.

تور زمینی کربلا عاشورا 1402

تور زمینی کربلا از جمله ی پر متقاضی ترین تور های کربلا است. هزینه ی مناسب این نوع تور یکی از علل اصلی انتخاب بسیاری از متقاضیان می باشد. همچنین تور زمینی کربلا روز عاشورا 1401 از هر نقطه از کشور قابل انجام است و صرفا باید ظرفیت مناسب تور پر شود.

نکته ای که در تور زمینی کربلا عاشورا 1402 باید به خاطر بسپارید این است که به موجب طی مسافت طولانی برای انجام این سفر، سفر با وسایل نقلیه عمومی به صورت زمینی نیازمند زمان زیادی است. به همین جهت است که ممکن است گاها یک روز کامل را تنها در مسیر رفت و آمد باشید. همچنین به موجب ازدیاد متقاضیان سفر در حوالی عاشورای حسینی، ممکن است مجبور شوید مدت زمان زیادی را در ترافیک و یا پشت صف مرز های خروج از کشور منتظر بمانید.

تور هوایی کربلا عاشورا 1402

عاشورای سال 1402 بسیار نزدیک است، به همین جهت است که اگر متقاضی تور هوایی کربلا روز عاشورا 1401 هستید باید عجله کنید. ظرفیت تور های بسیاری از آژانس های گردشگری برای کربلا به سرعت پر می شود.

نوع دیگر تور برای روز عاشورا، تور هوایی کربلا است. تور هوایی کربلا هزینه ی بالاتری در مقایسه با تور زمینی دارد. چرا که هزینه ی سفر هوایی به طور کلی در مقایسه با سفر زمینی بسیار بالاتر است. به خصوص برای مناسبت های خاص نظیر عاشورا، تور های هوایی می توانند گزینه های بسیار مناسب تری باشند. چرا که در این روز ها همواره سیل عظیم مسافران به صورت زمینی به سمت کربلا می روند و در سفر هوایی دیگر نیازی به پشت ترافیک ماندن ها نیست.

البته لازم به ذکر است که سفر هوایی مستقیما به شهر کربلا انجام نمی شود. چرا که این شهر فرودگاه ندارد. به همین جهت است که در تور های هوایی کربلا، سفر هوایی به مقصد شهر نجف انجام می شود. مسافران به صورت زمینی از شهر نجف به سمت کربلا حرکت می کنند. لازم به ذکر است که با کربلا یار می توانید از سراسر ایران در تور های هوایی کربلا شرکت نمایید.

به موجب نزدیک بودن روز عاشورای حسینی سال 1402 و متقاضیان زیاد شرکت در تور های کربلا برای این روز، توصیه می شود در صورت تمایل به شرکت در تور ها در اسرع وقت اقدام به رزرو نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای